Sony i LG su najavili da će prestati sa integrisanjem 3D tehnologije u TV uređaje koje proizvedu ove godine
“3D mogućnost nikada nije bila univerzalno prihvaćena u industriji uređaja za kućnu upotrebu i jednostavno nije ključni faktor prilikom izbora kupovine novog TV-a”, za CNET je izjavio Tim Alesi, LG director na razvoju novih proizvoda.
“Istraživanje procesa kupovine je pokazalo da to i nije glavni faktor koji se uzima u obzir pri kupovini, a nezvanične informacije ukazuju da stvarna upotreba takođe nije bila baš česta. Odlučili smo da odustanemo od 3D podrške za 2017. godinu kako bi usmjerili naše napore ka novim mogućnostima kao što su HDR, koji ima puno više univerzalniju privlačnost.”
Ovaj potez dolazi četiri godine od kada je DIRECTV odlučio da okonča svoje 24-časovno 3D programiranje kanala. ESPN je ukinuo svoj 3D kanal godinu dana kasnije. Comcast Sony Discovery i IMAX su se takođe uradili slično.
Kompanije potrošačke elektronike, Pay TV operateri i programeri su “naglavačke požurili” u kućno 3D tržište još 2010. godine, kada je “Avatar”, filmsko ostvarenje Jamesa Camerona zaradio skoro 2.8 milijardi dolara na blagajnama i oduševio publiku širom svijeta sa najefikasnijom 3D grafikom ikada viđenom na filmskom ekranu.
Međutim, konzistentna isporuka 3D iskustva se pokazala teškom za filmsku industriju, koja je od pokretanja 3D-a našla utočište tek kao stavka u premium ponudama.
Sa 3D iskustvom se još teže bilo snaći u kući, gdje potrošači koji su već u godinama i koji istovremeno koriste “smart-telefone” moraju još da nose i naočari da bi gledali TV i na sve to, trebali bi naći dobar ugao gledanja dok sjede na svojim kauču.