Iz firme Facebook su najavili da će prvi par naočala za augmented reality (AR) za potrošače biti pušten u prodaju sljedeće godine, kao brendirani proizvod marke Ray-Ban, najavio je izvršni direktor Mark Zuckerberg tokom Facebook Connect konferencije, a piše The Verge.
Uređaj će biti vrhunac rada na eksperimentalnom istraživačkom prototipu koji nosi naziv Project Aria, a Facebook bi trebao započeti s testiranjem ovaj mjesec. Firma već godinama planira proizvodnju AR uređaja koji podsjeća na standardne naočale, a sad je to dovelo do suradnje s proizvođačem Ray-Ban EssilorLuxottica na dizajniranju okvira, čime su zapravo potvrđene glasine od prošle jeseni.
Beyond thrilled to finally share a sneak peek of our Facebook partnership with Ray-Ban! Our first smart glasses will launch next year, and that’s just the beginning… The future will be a classic and it’s coming in 2021 ? pic.twitter.com/l9992ZQGoy
— Hugo Barra (@hbarra) September 16, 2020
Nemamo detalje o tome kako će se zvati Facebook AR naočale, kako će izgledati ili koliko bi mogle koštati. No, AR naočale dizajnirane da izgledaju kao standardne naočale postale su sve češće zadnjih godina, a firme kao što su North (sad u vlasništvu Googlea) i Nreal razvile su prilično impresivne modele.
Osim toga, u zadnje vrijeme svi tehnološki divovi, uključujući Amazon, Apple, Google, Intel i druge, ili su već napravili AR naočale ili rade na njima.
Firma je ranije ove godine objavila tehničke radove i prototipe dizajnerskih slika kako bi hibridni AR-VR uređaji mogli izgledati u budućnosti. Uz to, na prošlogodišnjoj konferenciji Oculus Connect predstavljen je projekt koji nosi naziv Live Maps, a za kojeg firma najavljuje da će biti sastavni dio pomoći korisnicima da upotrebljavaju AR naočale u stvarnom svijetu, pomažući u spajanju virtualnog i stvarnog.
Izvor: geek.hr