Svima je dobro poznata činjenica da svijet funkcionira na nadmetanju oko toga tko ima veći. Evo, tvorci Fortnitea i PUBG-a vječito se nadmeću tko ima veći hit. Prema svim statistikama, veći je Fortnite koji je postao najgledanija igra na Twitchu, a Epic Games se pohvalio kako broji 125 milijuna registriranih igrača.
No, to nije ni za lemojzinu dati, kaže PUBG Corp., tvrtka koja, nikad ne biste pogodili – stoji iza PUBG-a. Naime, PUBG je upravo prešišao 400 milijuna igrača i postao valjda najigranija igra u povijesti svih igara (poslije Tetrisa jer Tetris je kralj).
E sad, naravno da PUBG kao takav nema tri puta više igrača nego Fortnite. Vidite, PUBG je na PC-u i Xboxu One kupilo 50 milijuna ljudi, što je itekako zavidna brojka. No, ostalih 350 milijuna igrača PUBG je zaigralo kroz besplatnu mobilnu verziju koja je zasebna igra, za razliku od Fortnitea koji funkcionira kao ista igra na svim platformama.
Popularnost mobilnog PUBG-a lako je objasniti jednom riječju: Kina. Kinesko tržište je iznimno plodonosno za PUBG jer kao prvo – igrača ima kao Kineza, a kao drugo – isti ti igrači ne mogu igrati Fortnite koji ondje još uvijek nije dostupan.
PUBG je, dakle, *uspješan* i napokon se smije prodavati po nižoj cijeni. Nakon više od godine dana, koliko je na tržištu, PUBG je na Steamu upravo doživio svoje prvo sniženje cijene.
Privremeno, dakako, za ukupno deset eura te ga sada možete nabaviti za 20 eura. Vrijedi napomenuti da ovoga petka, 22. 06. igra dobiva svoju 15. zakrpu, ali mnogo važnije i svoju treću mapu zvanu Sanhok, veličine 4×4 kilometra.
Izvor: hcl.hr