Spotify korisnici su primijetili novu opciju koja se pojavljuje i na desktopu i u aplikaciji: sponzorisane pjesme. Sponzorirani sadržaj uopšte nije novost za Spotify – prošle godine su omogućili da njihove najpopularnije plejliste budu sponzorisane od strane bendova – ali promovisanje individualnih pjesama svakako jeste. Predstavnik Spotify-a potvrdio je za The The Verge da su sponzorisane pesme testni program koji će se pojaviti samo korisnicima na besplatnom nivou.
Sponzorisane pjesme se ne pojavljuju u formi banera, kao postojeće reklame na platformi, već su integrisane u plejlistu koju slušate.
“Show Sponsored Songs” je automatski omogućeno podešavanje koje Spotify izgleda testira samo sa nekim korisnicima. Ako je ova opcija dostupna na vašem nalogu, moraćete da je isključite u podešavanjima (Settings – Display Options, na desktopu, odnosno Settings – Sponsored Content, na telefonu).
Spotify je očigledno i dalje u potrazi za dodatnim prihodima. Iako su nedavno objavili podatak koji govori o 140 miliona aktivnih korisnika, kompanija posluje sa gubitkom od 389 miliona dolara u 2016. godini.