digital marketing strucnjaci u regionu

Digital marketing više nije nepoznanica kakav je na našim prostorima bio do prije 10 godina. Bilo da radite na samopromociji, bavite se prodajom ili ste dio marketing tima u nekoj kompaniji, danas je gotovo nemoguće ostvariti bilo kakav poslovni uspjeh bez poznavanja bar osnovnih pravila digitalnog oglašavanja.

Pogledamo li trendove na domaćem tržištu evidentno je da kompanije iz godine u godinu drastično povećavaju budžete za digitalni marketing, pa smo svjedoci sve većeg broja Google oglasa, interesantnog content marketinga te raznih, uspješnih i manje uspješnih, kampanja na društvenim mrežama.

Ali uz konstantne promjene trendova, te nove update-e platformi poput Google-a i Facebook-a koji preko noći mogu okrenuti cijelu marketing zajednicu na glavu, izgleda da je jedina konstanta koja vam garantuje uspjeh u ovoj sferi neprestano učenje, prihvatanje novih ideja i prilagođavanje novim pravilima koja nameću oglašivačke platforme ili sami korisnici.

Međutim ovdje treba biti jako oprezan, jer smo posljednjih godina na žalost svjedoci brojnih samoprozvanih marketing gurua koji vam „garantuju prvu poziciju na Googlu“ ili vašem brendu obezbjeđuju ogroman reach na društvenim mrežama od kojeg nemate nikakvu korist. I sve to za bezobrazno visoke honorare ili veoma skupa predavanja na kojima vam prepričavaju savjete sa interneta od kojih su brojni ili zastarili ili potpuno neupotrebljivi u vašoj niši.

S druge strane, među marketing stručnjacima u regionu postoje i oni koji će nesebično dijeliti svoje znanje, koji nemaju problem da vam otkriju najnovije trikove do kojih su došli uz mukotrpan rad, istraživanje i ogromne budžete, a sve to u cilju da vam olakšaju posao i spase vas muka kroz koje su sami prolazili.

Ukoliko se bavite  digital marketingom i svjesni ste da je jedan od vaših glavnih zadataka konstantno učenje, obavezno zapratite ovih 6 regionalnih stručnjaka od kojih možete naučiti dosta korisnih stvari koje odmah možete početi primjenjivati u svom poslu.

Naravno da oni nisu jedini marketing stučnjaci kod nas, s obzirom da je ovo jedna od najbrže rastućih industrija danas, ali mnogi od njih ne drže predavanja na konferencijama niti drže kurseve pa su manje poznati bar kad je dijeljenje znanja i učenje u pitanju.

Miroslav Varga (Google Ads)

Miroslav Varga - Digital marketing konferencija "Konverzija" 2019. godineKako bi vam dočarali koliko je Google Ads bitan ukoliko se bavite digitalnim marketingom dovoljno je samo reći da kompanija Google na godišnjem nivou više od 90% svojih prihoda zaradi upravo od kampanja koje se vrte na ovoj platformi. To jasno govori koliko je marketari koriste.

A kada su u pitanju eksperti za Google Ads platformu na našim prostorima od kojih imate šta da naučite, onda je na prvom mjestu sigurno Miroslav Varga. Za njega kažu da je antika u digitalnom marketingu, s obzirom na silno iskustvo koje je skupio.

On je vjerovatno najpoznatiji, sertifikovani Google Ads stručnjak i oficijelni Google predavač u regionu. Jedan je od najčešćih predavača na marketing konferencijama u regionu, poznat po predavanjima koja su prožeta humorom i nevjerovatnim trikovima koje svako može primijeniti. On je jedan od onih stručnjaka čiji jedinstvenim pristup istraživanju i testiranju ideja na Google Ads platformi donosi ideje i znanje koje teško da možete naći na drugom mjestu.

Ivan Bildi i Istok Pavlović (Facebook oglašavanje)

Ivan Bildi i Istok PavlovićNema potrebe trošiti riječi na to koliko je Facebook prisutan u našim životima, pa ni ne čudi što smo posljednjih godina bombardovani oglasima na ovoj društvenoj mreži. Potencijal je ogroman, korisnika jako puno pa je za ljude koji se bave digitalnim marketingom Facebook pravi mali rudnik zlata.

Ukoliko se bavite Facebook oglašavanjem ili ste počeli da ga učite, onda je nemoguće da do sada niste čuli za Ivan Bildija i Istoka Pavlovića. Iako Ivan i Istok imaju različite sfere interesovanja kada je u pitanju digitalni marketing, razlog zbog kojeg ih predstavljamo zajedno jeste činjenica da svoje znanje o Facebook oglašavanju često dijele u tandemu, uključujući i najprodavaniji kurs na ovu temu kod nas, koji su zajedno radili.

Istok Pavlović je među prvima na našim prostorima počeo da piše razne vodiče i otkriva marketinške trendove na svom blogu, koji su mnoge, danas uspješne, marketare uveli u svijet digitalnog marketinga.

Ivan Bildi, pored toga što je osnivač agencije „Likes and Cookies“, koja je sarađivala sa brojnim poznatim brendovima u regionu, je veoma aktivan kada je u pitanju edukacija i prenošenje znanja ljudima koji počinju da se bave digital marketingom. Osim kurseva te čestih gostovanja na konferencijama gdje drži jako zanimljiva predavanja, Ivan je nakon duže pauze aktivirao i svoj YouTube kanal gdje možete saznati brojne korisne savjete.

Kada su Facebook oglašavanje i društvene mreže u pitanju Ivan Bildi i Istok Pavlović su odličani izvori od kojeg možete saznati stvari kao što su prepoznavanje svojih ciljnih grupa,  optimizacija kampanja, smanjenje troškova, odabir najboljih oglasa koji imaju potencijal za veće konverzije, prilagođavanja kampanja vašim ciljnim grupama i još mnogo toga.

Ivana Petrović (Google Ads, specijalizacija Google Shopping)

Ivana Petrović Konverzija 2019Ako vam je cilj raditi Google Ads i to posebno Google Shopping, onda morate da izađete na internacionalno tržište, gdje su i profit ali i konkurencija daleko veći. Kada je ovaj segment digital marketinga u pitanju, morate zaista biti dobri u svom poslu kako vas ne bi pojele velike ribe.

Ivana Petrović već godinama uspješno plovi vodama e-commerce biznisa u koje je uplovila još tokom studentskih dana. Google partner je od 2012. godine, a danas vodi porodičnu konsultantsku agenciju za e-commerce – Optimus Media. Radi i kao Head of Marketing u dvije internacionalna kompanije. U posljednjoj godini u mikro nišama je kreirala marketinške strategije i lijevke za dva e-commerca i dovela ih od nule do šestocifrenog prometa za samo šest mjeseci. To sve na kompetitivnom američkom tržištu. Naravno Ivana usko sarađuje sa suprugom Markom Petrovićem koji ne voli mnogo da se eksponira.

Ivanu ćete često sresti na konferencijama u regionu, najčešće kao predavača ali nerijetko i u publici sa uvijek spremnim pitanjima ili novim idejama. Poznata je i po tome da nesebično dijeli znanje kroz svoja predavanja ali i u opuštenijim atmosferama, na društvenim mrežama ili tokom pauza na konferencijama, gdje je uvijek spremna da odgovori na brojna pitanja koja joj učesnici stalno postavljaju.

Aleksandar Ašković (YouTube specialist)

Aleksandar Ašković - YouTube specialistLjudi koji se bave marketingom često zaborave koji potencijal YouTube nudi u oglašavanju, naročito kada je u pitanju content marketing. Ipak se ovdje radi o drugom najpopularnijem pretraživaču na svijetu, odmah iza Googla.

Ako vam je ovaj kanal insteresantan i želite da saznate kako da ga maksimalno iskoristite za promociju svog brenda, onda je Aleksandar Ašković pravi čovjek od kojeg treba da učite. On je svoj prvi YouTube kanal otvorio još 2009. godine, a već nekoliko godina unazad jedan je od najznačajnijih stručnjaka na našim prostorima koji pomaže kompanijama i brendovima da se što bolje pozicioniraju na YouTube-u.

Uz njegove tekstove i savjete brzo ćete naučiti šta ne smijete a šta morate da radite ako kreirate sadržaj na YouTube-u, te saznati trikove kako koristiti emociju u svojim videima ili kako uspješno prodavati preko svog YouTube kanala. Saznaćete da i YouTube ima svoja SEO pravila i norme, te kako ih maksimalno iskoristiti da vam se video što bolje pozicionira, kojim trikovima se služiti da i manje atraktivne teme ili proizvode predstavite na interesantan način te još mnogo toga.

Nedim Šabić (SEO)

Nedim Šabic - konferencija KonverzijaSearch Engine Optimization je toliko širok pojam da danas kompanije imaju čitave sektore zaposlenika koji su zaduženi samo za jedan segment njihove SEO strategije. Nedim Šabić to najbolje zna jer je radio za ogromne i veoma poznate internacionalne kompanije kao što su Bosch, Porsche, ThyssenKrupp, Raiffeisen banka, REWE, kao i domaće kompanije poput Moj Posao, Avalon i sl. Već 2004. godine je pokrenuo SEO.ba blog u želji da podjeli znanje na našem tržištu, a davne 2009. godine je osnovao prvu SEO agenciju u regionu.

Nedim je digital marketing stručnjak i preduzetnik sa 17-godišnjim iskustvom koje mu daje odličan pregled metoda, tržišta i alata. Prvi čovjek na našim prostorima i među prvima u Evropi koji se počeo ozbiljno baviti SEO strategijama, pa je njegovo iskustvo i znanje nepresušan izvor informacija, bilo da ste početnik ili napredni SEO stručnjak.

Ono što Nedima čini posebnim jeste njegova želja za djeljem znanja i težnja da unaprijedi digital marketing tržište na našim prostorima, pa je zato veoma aktivan kada su u pitanju savjeti na društvenim mrežama te čest predavač na domaćim ali i internacionalnim konferencijama. Često na konferencijama na kojima predaje dobija nagradu najboljeg predavača, što pokazuje da osim što posjeduje veliko znanje, ima i veoma zanimljive načine da ga prenese.

Nedim već godinama ne radi isključivo SEO, već pravi digital marketing strategije za velike njemačke korporacije, ali i dalje posvećuje mnogo vremena SEO aspektima.

Uskoro trojicu njih možete čuti na jednom mjestu

Konverzija 2020Ljudi koje smo predstavili u ovom tekstu samo su dio rastuće zajednice digital marketing stručnjaka na našim prostorima koji se osim prenošenja znanja trude tu zajednicu što bolje uvezati. Jedan od načina na koji to rade jesu konferencije na kojima se uvezuju stručnjaci iz raznih sfera, nastaju novi projekti a znanje nesebično dijeli ne samo tokom predavanja.

Ukoliko i vi želite da budete dio ove zajednice ili imate želju da saznate najnovije trendove i savjete iz svijeta digitalnog marketinga, prva idealna prilika za to je Digital marketing konferencija Konverzija, koja se održava u Banja Luci 25. i 26. aprila, a koja će ugostiti čak 3 od 6 stručnjaka koje smo predstavili u ovom tekstu. Sve detalje o predavačima i temama o kojima će se pričati na ovoj konferenciji možete saznati na stranici www.konverzija.org ili na Facebook stranici konferencije.

Komentari