twitter se izvinjava zbog propusta

Twitter se izvinio jer je dozvolio da mikro oglasi ciljaju određene korisnike poput neonacista, homofoba i drugih grupa mržnje. BBC je otkrio problem i to je podstaklo kompaniju da djeluje.

Istraga koju je sproveo BBC je otkrila da je moguće ciljati na korisnike koji su pokazali interes za ključne riječi, uključujući “transphobic”, “white supremacists” i “anti-gay”. Twitter omogućava usmjeravanje oglasa na korisnike koji su objavili ili tražili određene teme.

Ali kompanija se sada izvinjava zbog propusta izbacivanja diskriminacije.

Šta je tačno bio problem?

Kao i mnoge kompanije za društvene mreže, i Twitter kreira detaljne profile svojih korisnika prikupljajući podatke o stvarima koje oni objavljuju, lajkuju, gledaju i dijele.

Oglašivači mogu to iskoristiti pomoću alata za odabir publike za svoje kampanje. Oni također mogu kontrolisati ko vidi njihovu poruku koristeći ključne riječi.

Twitter ključne riječi su trebale biti ograničene, ali testovi koje je sproveo BBC su pokazali da je moguće ciljati publiku koristeći izraz “neo-Nazi”.

Alat za oglase naznačio je da bi u Velikoj Britaniji mogli ciljati na potencijalnu publiku od 67.000 do 81.000 ljudi.

Komentari