Novi emotikoni koji prikazuju djevojku sa hidžabom, dojenje i muškarce sa bradama su predloženi za ubacivanje u upotrebu od strane proizvođača mobilnih telefona, odražavajući porast diverziteta u ovim šarenim ikonicama.
Noviteti najvjerovatnije dolaze sa pametnim telefonima iduće godine, nakon što je Unicode, međunarodni konzorcij koji je postavio svoje svjetske standarde, predložio 51 ikonicu. To će povećati ukupan broj emotikona na 1.724, koji se sve više koriste za zamjenu riječi u poruci.
Rayouf Alhumedhi, 15-godišnjakinja iz Njemačke pokrenula je kampanju za uključivanje karaktera koji nosi hidžab i predložila je Unicodu, kada je shvatila da nema emotikona koji bi predstavljao nju samu. Na listi za razmatranje su “osoba s maramom na glavi”, “dojenje”, “bradata osoba” i “odrasli ljudi”.
Maramu i brada su bili među najtraženijim novim ikonama. Unicode 10, ulaže sve napore kako bi na novu listu dodali što raznovrsnije emotikone. Smartphone proizvođači su uključili različite tonove kože, boju kose i kulturne i vjerske reference u posljednjih nekoliko godina nakon tvrdnji da pojačavaju stereotipe.
Google je nedavno iskazao mišljenje da treba sve više emotikona koji odražavaju žene na radnom mjestu, dok je Apple dodao aktivnosti kao što su rezanje kose ili nastupa kao “Playboy zečice”. Alhumedhi, čiji je prijedlog je prihvaćen od strane Unicode-a, tweetovala je kako je bila “uzbuđena” zbog ove vijesti.