Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmjenu poruka, predstaviće početkom marta nove funkcije iz oblasti elektronske trgovine koje će korisnicima omogućiti kupovinu proizvoda i brendova tokom ćaskanja sa prijateljima.
Nova funkcija za instant šoping biće aktivna u svojoj beta verziji samo u SAD od 6. marta, a njeno postepeno uvođenje u upotrebu širom svijeta očekuje se tokom tekuće godine, saopšteno je danas iz Vibera, prenose agencije.
Korisnicima će, pritiskom na početno dugme na ekranu za razmjenu poruka, biti predstavljen asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dijele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima, koji će moći momentalno da daju svoje komentare na prikazano.
Isto tako, korisnici će moći da primaju i direktne poruke od samog brenda koji budu izabrali, i ako bude trebalo da se preusmjere na firmin sajt ili aplikaciju radi konačne kupovine.
Posljednja istraživanja ukazuju na to da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavke i povezane aktivnosti, a da 66 procenata njih to čini najmanje jednom nedjeljno.