Nakon što ga je Snapchat inicijelno predstavio, Stories format sada ima gotovo svaki onlajn servis. Nakon Instagrama, WhatsAppa i Facebooka, YouTube je prošlog novembra dodao svoju verziju servisa koji je nazvao Reels.
Opcija je sada promjenila ime i nosi klasičniji naziv Stories, a nedavno je postala dostupna većem broju ljudi za prošireno testiranje.
Reels je prošle godine bio dostupan samo kreatorima sadržaja koji imaju preko 10.000 pretplatnika. Nije poznato da li je ovo i dalje limit, ali oni koji vide opciju mogu je naći u gornjem baru YouTube aplikacije.
Format je sličan onome što nudi Instagram, ali je kreiran kako bi emulirao Sanapcahatov originalni servis.
Na YouTube-u postoji crveni prsten oko avatara na nalozima koji su kreirali Stories. U ovom trenutku nije moguće komentarisati ili odgovarati na Stories, ali se očekuje da će se ovo promeniti ubuduće.
Kako bi se kreirala priča, potrebno je izabrati Add video ikonicu u gornjem desnom uglu, a potom izabrati Story opciju. Ne treba zaboraviti da je opcija i dalje dostupna limitiranom broju korisnika, pa možda neće još uvek biti vidljiva.
Izvor: benchmark.rs