Internetski pretraživač Chrome u svojoj je beta verziji dobio mogućnost koja će uskoro postati dostupna i u redovnoj, stabilnoj verziji – grupisanje tabova. Ova je opcija dugo vremena provela na listi želja brojnih korisnika koji u Chromeu stalno imaju otvoren veliki broj kartica i teško se u njima snalaze, pa su im Googleovi developeri odlučili u tome pomoći i odgovoriti na njihove zahtjeve.
Grupisanje tabova neće se odvijati automatski, već na zahtjev samog korisnika. On će morati pokrenuti grupisanje tako da desnim klikom iznad željenog taba otvori padajući meni i smjesti ga u neku od grupa. Grupe će moći biti nazivane prema želji i označavane, na primjer, emojijima, za lakše snalaženje među njima.
Oni koji nisu skloni beta verzijama u stabilnoj će korisničkoj verziji Chromea ovu mogućnost početi dobijati postepeno, počevši od sljedeće sedmice, poručili su iz Googlea.
Stop teškim oglasima
Druga zanimljiva opcija koju će Chrome dobiti u skorijoj budućnosti jeste najavljeno automatsko blokiranje “teških” oglasa. Ono bi trebalo smanjiti opterećenje računara koje “vrti” Chrome i njegove internetske veze na način da detektuje oglase na web stranicama koji su pretjerano zahtjevni u pogledu resursa.
Oni mogu biti slučajno takvi, ili čak namjerno – na primjer, ako rudare kriptovalute ili šire kakav maliciozni sadržaj. Jednom kada Chrome ubuduće primijeti da je oglas, s kojim korisnik nije imao interakciju, samostalno zauzeo glavni thread CPU-a (preko 60 sekundi ukupno ili preko 15 sekundi u komadu), ili da koristi preko 4 megabajta mrežnog prometa, isti će automatski biti blokiran.
Korisniku će se o tome umjesto oglasa prikazati okvir obavijesti o blokiranju sadržaja koji pretjerano opterećuje sistem. U stabilnoj verziji Chromea ova će funkcionalnost postupno zaživjeti počevši od avgusta.
Izvor: bug.hr