Internetski pretraživač Chrome u svojoj je beta verziji dobio mogućnost koja će uskoro postati dostupna i u redovnoj, stabilnoj verziji – grupisanje tabova. Ova je opcija dugo vremena provela na listi želja brojnih korisnika koji u Chromeu stalno imaju otvoren veliki broj kartica i teško se u njima snalaze, pa su im Googleovi developeri odlučili u tome pomoći i odgovoriti na njihove zahtjeve.

Chrome dobiva grupiranje tabova

Grupisanje tabova neće se odvijati automatski, već na zahtjev samog korisnika. On će morati pokrenuti grupisanje tako da desnim klikom iznad željenog taba otvori padajući meni i smjesti ga u neku od grupa. Grupe će moći biti nazivane prema želji i označavane, na primjer, emojijima, za lakše snalaženje među njima.

Oni koji nisu skloni beta verzijama u stabilnoj će korisničkoj verziji Chromea ovu mogućnost početi dobijati postepeno, počevši od sljedeće sedmice, poručili su iz Googlea.

Stop teškim oglasima

Druga zanimljiva opcija koju će Chrome dobiti u skorijoj budućnosti jeste najavljeno automatsko blokiranje “teških” oglasa. Ono bi trebalo smanjiti opterećenje računara koje “vrti” Chrome i njegove internetske veze na način da detektuje oglase na web stranicama koji su pretjerano zahtjevni u pogledu resursa.

Oni mogu biti slučajno takvi, ili čak namjerno – na primjer, ako rudare kriptovalute ili šire kakav maliciozni sadržaj. Jednom kada Chrome ubuduće primijeti da je oglas, s kojim korisnik nije imao interakciju, samostalno zauzeo glavni thread CPU-a (preko 60 sekundi ukupno ili preko 15 sekundi u komadu), ili da koristi preko 4 megabajta mrežnog prometa, isti će automatski biti blokiran.

Korisniku će se o tome umjesto oglasa prikazati okvir obavijesti o blokiranju sadržaja koji pretjerano opterećuje sistem. U stabilnoj verziji Chromea ova će funkcionalnost postupno zaživjeti počevši od avgusta.

Izvor: bug.hr

Komentari