Facebook radi na novoj opciji koja će u News Feed-u prikazivati odabrani sadržaj koji su objavili medijski izdavači, piše Business Insider.
Opcija će se zvati Collectionst i funkcionisaće slično kao Snapchat Discover koja prikazuje nove priče, video-snimke, liste i ostalo što objave odabrani medijski partneri.
Facebook je već predložio kompanijama iz svijeta medija i zabave da kreiraju sadržaj za Collections, ali nije objavljeno kada bi opcija mogla postati dostupna
U kompaniji su odbili da komentarišu ova saznanja.
Namjera da se kreiraju Collections dolazi u vrijeme kada se Facebook pokušava da odvoji visoko-kvalitetan sadržaj etabliranih medijskih firmi od lažnih vijesti i sadržaja lošeg kvaliteta koji se viralno širi mrežom.
Facebook je pretrpio oštre kritike za svoju ulogu u širenju lažnih vijesti i priča tokom kampanje za predsjedničke izbore u SAD.
Nova opcija bi bolje povezala Facebook sa izdavačima i medijima baš u vrijeme kada se takmiči sa brzorastućim Snapchat-om čiju Discover sekciju sa člancima i pričama koji targetiraju mlade, svakog dana vidi više od 150 miliona korisnika. Nakon što je predstavljen Instagram Live video, Facebook Collections će biti novi povod za brojne kritičare koji tvrde da kompanija Marka Zuckerberga agresivno kopira Snapchat.
[…] odmah se može reći: i ovo liči na Snapchat. Nakon što je ”kopirao” Instagram priče za Timeline i Stories za Instagram, nema sumnje da će i ovo izazvati slične reakcije kod […]
[…] noviteta koji su uveli drugi servisi, a koje je originalno predstavio Snapchat. Facebook je najavio Facebook Collections – priče koje će ličiti na Snapchat Discover, Messenger uveo efekte, stikere i još mnogo toga, a i Instagram je ”ukrao” Stories i […]