Prošle godine, Google je objavio da će svi rezultati pretrage u Search-u za mobilne uređaje imati favikon za sajtove i naziv domena. Zajedno da istaknutijom “Ad” oznakom, ove promjene sada stižu i na Google Search za desktop.
Search rezultati dobijaju manji redizajn, gdje će se naziv stranice sada pojavljivati ispod glavne linije koja sadrži favikon sajta i naziv domena. Google se nada da će isticanje brendiranja sajta korisniku omogućiti i pomoći da bolje razumije odakle informacije stižu i koje stranice sadrže ono što korisnik traži.
Još jedna izmjena je to što Google Search sada ima istaknutiju “Ad” oznaju za reklame, koja je podebljana i više nije zelene boje.
Ikonice za sajtove igraju veliku ulogu u potvrđivanju svakog rezultata i pomažu korisnicima da lakše skeniraju stranice sa rezultatima i odluče šta sljedeće da istražuju. Favikoni takođe pomažu u brendiranju sajtova, dok su webmasterima obezbjeđeni vodiči i uputstva kako da izaberu pravu ikonicu za listinge.
Na mobilnim uređajima, ovaj dizajn podržava i nove formate sadržaja, kao što su AMP priče. Google bi mogao dodati još akcionih tastera i korisnih preview-a za rezultate Search kartica.
Google Search desktop favikoni i druge pomenute izmjene se očekuju tokom ove nedelje.
Izvor: benchmark.rs