Regionalna digital marketing konferencija Konverzija iz godine u godinu okuplja sve više stručnjaka i zainteresovanih za ovu oblast. Samo je u prethodnoj godini okupila 400 posjetilaca i 26 vrhunskih predavača.
Svi ovi podaci ukazuju na to da se ova konferencija pozicionirala kao nezaobilazan događaj za sve ljude iz svijeta digitalnog marketinga.
Pa šta je onda to što Konverziju čini jedinstvenom i zašto je iz godine u godinu sve popularnija?
Izdvojili smo nekoliko faktora koje smatramo ključnim…
Uspješan pronalazak kvalitetnih predavača – bez obzira na njihovu popularnost
Organizatorima Konverzije polazi za rukom da pronalaze sve više relevantnih predavača iz raznih oblasti digitalnog marketinga. Međutim, iako je pažnja uvijek usmjerena ka kvalitetu i stručnosti, nije rijedak slučaj da se među predavačima nađu i manje poznata imena koja svojim radom i znanjem oduševe sve učesnike. Ove godine će Konverzija ugostiti 500 učesnika i 20 predavača koji će kroz predavanja i interaktivne aktivnosti svoje praktično iskustvo podijeliti sa prisutnima.
Potpuno jedinstvena predavanja koja ranije nigdje niste mogli čuti
Budući da je kvalitet predavanja na prvom mjestu, organizatori Konverzije u skladu sa tim pažljivo testiraju i biraju one koji će svoja znanja i iskustva podijeliti sa publikom. Sve prezentacije i teme koje se prikažu na Konverziji moraju da budu jedinstvene i da sadrže materiju koja nije ranije izlagana na nekom od događaja, a sve prijavljene teme se detaljno provjeravaju unaprijed.
Raznolike teme na naprednom nivou u dvije sale
Teme o kojima se diskutuje su zaista raznolike – SEO, Google Ads, Facebook Ads, kreiranje fanela, influnser marketing, YouTube optimizacija, B2B… Sva predavanja se odvijaju u dvije sale uporedo, tako da učesnici mogu da biraju u svakom trenutku šta žele da čuju. Bilo da se bavite digitalnim marketingom godinama ili ste početnik, na ovoj konferenciji možete pronaći korisna i praktična znanja.
Porazgovaraj sa predavačem i saznaj iz prve ruke!
Osim što biraju predavače sa znanjem, organizatori biraju i predavače koji su srdačni, otvoreni za komunikaciju i takođe spremni da nauče nešto novo. To znači da ćete ih pronaći u masi, kako slušaju predavanja, i u svakom trenutku moći da porazgovarate sa njima, a potencijalno i ostvarite saradnju. Osim toga, organizatori su za VIP učesnike spremili 1 na 1 konsultacije sa predavačem po izboru, na kojima možete da dobijete soluciju za svoj problem.
Nimalo bazične lekcije koje možete primijeniti odmah
Organizatori Konverzije su kreirali ovaj događaj sa ciljem da on bude mjesto nesebičnog dijeljenja znanja i tu premisu ćete čuti mnogo puta – ali potpuno opravdano. Konverzija je otišla korak dalje od teorijskih i bazičkih predavanja, te svim posjetiocima ponudila konkretna znanja koja se odmah mogu primjeniti u poslu. Čak su i klasične panel-diskusije unaprijeđene u klinike tokom kojih će biti analizirani website-ovi i kampanje učesnika. Ovo je idealan način da vidite konkretne primjere, čujete korisne savjete i na taj način unaprijedite svoj rad.
Sponzorska predavanja? Ipak ne!
Često program konferencija budu prebukirani predavanjima sponzora koja niko ne želi da sluša, ali to nije slučaj sa Konverzijom. Od samog početka organizatori se jasno drže pravila koje kaže ne sponzorskim predavanjima koja ne donose veliku vrijednost učesnicima.
Prostor, organizacija i detalji – jednako dobri
Konverzija se održava u Banjoj Luci, koja je na približno jednakoj udaljenost od svih velikih centara u region. Događaj se odvija u veličanstvenom ambijentu Banskog dvora, koji svemu daje posebnu čar. Dobri su domaćini, koji svoje goste dočekuju sa dobrom hranom, osvježenjem, slatkišima i propratnim sadržajem, kojeg nije previše da odvlači pažnju od onoga što je najvažnije, a to su predavanja. Naravno, nakon prve večeri se održava i žurka kako bi se svi mogli opustiti i u opuštenoj atmosferi povezati.
Humanitarni karakter
Kako bi značaj ove konferencije podigli na još veći nivo, organizatori Konverzije odlučili su da ovom događaju daju i humanitarni karater. U skladu sa tim ove godine od svake ulaznice biće donirano 7€ u dobrotvorne svrhe.
Program ovogodišnje Konverzije možete pročitati na www.konverzija.org nakon čega ćete se i sami uvjeriti zašto ovaj događaj opisuju kao nezaobilzan za sve digitalce. Iskoristite jedinstvenu priliku i ostvarite 15% popusta prijavom na njihov njuzleter – dok još nije kasno, jer veći dio ulaznica je odavno rasprodan!