Digital marketing konferencija “Konverzija” održaće se po treći put u Banjoj Luci, 13. i 14. aprila 2019. godine. Ovog puta konferencija okuplja 26 vrhunskih predavača i 400 učesnika. Konferencija će se održati u bajkovitom ambijentu Banskog dvora, a pored regionalnih predavača, učesnici će imati priliku da čuju i internacionalne stručnjake koji će predavanja održati na engleskom jeziku.
Uz popust od 15% na cijenu ulaznica koji važi do 1. aprila, organizatori su odlučili da obraduju sve dame, te da im povodom Međunarodnog dana žena odobre dodatnih 5% popusta u periodu od 4. do 11. marta. Ova sjajna ponuda, koja ujedno predstavlja i najnižu cijenu ulaznica po kojoj će se moći kupiti ulaznice, važi i za četiri radionice koje će se održati 11. i 12. aprila.
Osmomartovski popust možete ostvariti kupovinom ulaznice na www.konverzija.org, tako što ćete pri unosu podataka u formular unijeti popust kod ”8MART”.
Inače, misija “Konverzije” su, baš kao i prethodnih godina, nesebično dijeljenje korisnih znanja koja učesnici mogu odmah iskoristiti za unapređenje posla kojim se bave, kao i poslovno umrežavanje. Uz nezaobilazan Business Speed Dating, kao i veliku “Konverzija” žurku, organizatori su najavili i neke novitete i iznenađenja koja će dodatno “zagrijati” atmosferu i omogućiti kvalitetan networking.
Mnogo je razloga zbog kojih, ukoliko se bavite bilo kakvim internet poslovanjem, ne smijete propustiti konferenciju, a detaljan plan i program možete pogledati na www.konverzija.org.
Ovogodišnje izdanje “Konverzije” su podržali Mtel, Grad Banja Luka, Bravo Systems, Prointer, UniCredit Bank Banja Luka, Adcombo, Advertek, Spark, Teleklik, Mozzart, LU Architects, Kabinet+, Manja i drugi, te brojni predstavnici medija.