anthem

Portal Kotaku jučer je donio fascinantan članak o razvojnom procesu igre zvane Anthem. U njemu je prilično detaljno objašnjeno zašto je ta igra ispala prosječno i kako je uopšte došlo do toga da hvaljeni studio poput BioWarea iza sebe sada ima dva razočaravajuća naslova.

Nema ni kratke ni jednostavne verzije osim da kažemo kako se u razvoju Anthema izjalovilo sve što se izjaloviti moglo. Dok su iz Electronic Artsa predstavljali projekt kao veliku novu igru koja će se igrati godinama, BioWare je pucao po šavovima.

Anthem je u punu produkciju ušao tek krajem 2017. godine – nakon što je igra već bila najavljena i predstavljena na E3 sajmu, videom koji se kasnije pokazao lažiranim.

Kotaku otkriva kako je glavni izvor glavobolja u BioWareu bio Frostbite Engine zahvaljujući kojemu je sve išlo dvostruko sporije nego je trebalo ići. Engine je imao slabu dokumentaciju, nije bio prilagođen za mrežnu pucačinu iz trećeg lica, a tehnička podrška za njega bila je ograničena jer su Electronic Artsu druge igre bile važnije (Fifa, Star Wars Battlefront).

Ekipa koja je radila na igri često se osjećala zbunjeno i izgubljeno jer projekt nije imao jasno vodstvo, tj. nekoga ko će lupiti šakom od stol i donijeti odluke. To je došlo tek na samom kraju razvoja, kada se igru moralo dovršiti pod svaku cijenu kako bi Electronic Arts ispunio svoje planove prema investitorima.

U takvom kaotičnom razvoju brojni su zaposlenici bili svjesni različitih problema koje je Anthem imao, no vodstvo za te probleme nije htjelo čuti jer je igra na silu morala biti završena. Posljedica toga bila je da su brojni zaposlenici BioWarea radili prekovremeno, bili su premoreni, nezadovoljni i depresivni.

Drugim riječima, Anthem nikada nije mogao ispasti dobro.

Sve ovo za Kotaku su ispričali zaposlenici koji su ostali anonimni. Vodstvo BioWarea brzo je čulo za to pa su neposredno prije pojave samog članka izbacili službeno saopštenje u kojem osuđuju članak uz tvrdnju kako on industriji videoigara ne donosi ništa dobro.

Zanimljivo je pritom kako iz BioWarea nisu demantovali ništa od navedenog već su samo poručili kako je razvoj novih igara uvijek težak i mukotrpan proces te da su s Anthem učinili najbolje što su mogli, odnosno da će se potruditi da u budućnosti Anthem učine boljom igrom.

Izvor: hcl.hr

Komentari