facebook messenger reklame

Sasvim je očigledno da su prihodi od reklamiranja na Facebook-u zadovoljavajući, s obzirom da je kompanija odlučila da iste uključi i na početnu stranu Facebook Messenger-a, nakon što je ovo sve testirala na korisnicima na Tajlandu i u Australiji.

Kako navode iz VentureBeat-a, velika je vjerovatnoća da će korisnici uskoro početnu stranicu Facebook Messenger-a vidjeti rastavljenu na nekoliko dijelova sa sponzorisanim objavama. Baš kao što je i na samom Facebook-u i na Instagramu, sve reklame će biti targetovane i specifikovane za svakog korisnika ponaosob.

Iz Facebook-a ističu da postoje još neki biznis modeli koje istražuju, a svi se vrte upravo oko reklama. Osim toga, naglašeno je da ne znaju kada će ih tačno korisnici moći vidjeti u sklopu Facebook Messengera-a, jer će se voditi podacima i povratnim informacijama koje dobiju od korisnika. To znači da će možda, ukoliko mnogo korisnika pokaže nezadovoljstvo, ova opcija ipak otpasti. A ako ne – uvijek postoji Messenger Lite za Android na kojem će vjerovatno biti moguće sve ovo zaobići.

Komentari