novi stadia trailer

Kako ljudima uopšte opisati streaming uslugu za igre bez korištenja izraza “Netflix za igre” jer je to u slučaju Google Stadije zapravo pogrešno? Postoji nekoliko načina, a Google se u lansirnom traileru svoje platforme odlučio na humoristični pristup. Do te mjere da je upitno kome će to doista biti smiješno.

Mislim, čovjek se u reklami pretvori u kanu u kojeg potom sjedaju dva druga čovjeka. A Stadia se opisuje kao “električni zrak”. Ma, morate to vidjeti:

Bedastoće na stranu, interesantno je kako još jednom u istoriji industrije videoigara imamo platformu koja se promoviše kao antiteza postojećim sistemima za igranje. Google tako promoviše svoju Stadiju kao nešto što ne zauzima mjesto i ne zuji kao konzole/PC… što nije nužno istina.

Na primjer, ako kupite Stadia kontroler treba i on negdje stajati, a ako Stadiji pristupate preko PC-a pa onda se i taj PC čuje. Argumenti baš i nisu neki, osim onih da se igre ne trebaju preuzimati i ažurirati, ali to ima i drugu stranu priče koju Google prešućuje – igre ne možete modigikovati.

Možda je najviše sporna rečenica “Stadia ima igre koje tražite“. To za sada jednostavno nije istina jer ima jednu igru koje nema na drugim platformama, ima hrpu starih igara koje nisu aktualne ove jeseni i ima igre koje su skuplje nego na drugim platformama.

Izvor: hcl.hr

Komentari