Snap, kompanija čiji je Snapchat dio, je objavio da je tokom drugog tromjesečja aplikacija za razmjenu poruka izgubila tri miliona dnevno aktivnih korisnika. Snapchat sada ima 188 miliona dnevno aktivnih korisnika, a servis se bori sa Instagramom za tržišno učešće.
Instagram nastavlja da kopira Snapchat funkcije, a prema svemu sudeći korisnici imaju mišljenje da sve što Instagram kopira funkcioniše bolje nego na Snapchatu.
Evan Spiegel, osnivač Snapchata i CEO Snapa, pad broja aktivnih korisnika pripisuje redizajnu aplikacije ranije ove godine. Korisnici su bili nezadovoljni onim što je Snapchat doneo, pa su preko Change.org pokrenuli peticiju da se vrati stari korisnički interfejs.
Pored Snapchat aplikacije za razmjenu poruka, kompanija prodaje i Spectacles – naočare za sunce za video snimanje. Tokom drugog tromesečja, kompanija je objavila drugu generaciju naočara koje uključuju HD video i zaštitu od vode.
Izvor: benchmark.rs