twitch

Streamanje igara polako je postalo dio pop kulture i može biti vrlo unosan posao. No, uvijek je zastrašujuće vidjeti koliko zapravo unosan kada dosegnete određeni nivo popularnosti. Prema nekim informacijama, poznata ekipa u vrhu streaminga za igranje novih igara zaradi i preko 50 hiljada dolara – po satu! Takvi iznosi su naravno rezervisani za streamere koji broje milionsku publiku koja vjerno prati svaki njihov korak.

Kompanijama poput Activision, Blizzarda, EA ili Ubisofta zatitraju čim vide takve brojke te rijetko koja propušta priliku za dobar marketing. Tokom godina na površinu su isplivale informacije kako su streamerima voljne ponuditi sedmeroznamenkaste iznose za dugoročno promovisanje igara.

Postoji čak i jedan slučaj u kojem je neimenovani izdavač, nekoliko popularnih streamera, ponudio prazan ček – implicirajući kako je spreman platiti bilo koji iznos za promovsanje svoje igre u “kul” svjetlu.

Marketinški budžeti izdavača imaju predviđen iznos za razne streamere i influencere, a očito je da kada streameri skoče na voz pun novca u konačnici i opravdaju pozamašnu investiciju.

Streamanje igara nekada je bilo vrlo autentično u odnosu na klasično oglašavanje i recenziranje. Ne samo zbog činjenice da stvar ide uživo, već i zbog toga što su streameri bili obični igrači koji su to radili za druge igrače. Danas, kada je postao dio ogromne, marketinške mašinerije, teško je reći ima li tu još neko vjerodostojan.

Izvor: hcl.hr

Komentari