cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 kao nova igra tvoraca Witcher serijala jedan je od najiščekivanijih naslova u industriji igara. No sve do ovog E3 sajma o igri nismo znali praktički ništa. Gotovo šest godina nakon prvotne najave igra je dobila svoj drugi trailer prije par dana na E3 2018 sajmu i internet je eksplodirao!

Taj trailer je pokazao mnoštvo različitih scena, postavio svijet, atmosferu i tematiku igre, no čisti gameplay još nismo vidjeli.

Ipak, neki novinari na E3 sajmu mogli su vidjeti 50-minutu demonstraciju gameplaya i prenijeli su nam svoje dojmove. Mi smo prošli kroz sve te dojmove i sada vam ih prosljeđujemo u brzo i lako čitljivom formatu natuknica. I to uz par novih screenshota.

CYBERPUNK 2077 SE IGRA KAO FPS, ALI JE RPG

– Cyberpunk 2077 igra se kao pucačina iz prvog lica, ali je ujedno i punokrvni RPG

– u igri ćemo moći voziti automobile pri čemu se kamera može prebaciti i na treće lice

– naravno, kamera se prebacuje u treće lice i u cutscenama

– glavni lik zove se samo ‘V’ i može biti muško ili žensko

– na početku igre prilagođavamo lika svojim željama

– vizualna prilagodba lika na početku dopušta mijenjanje kose, tetovaža i odjeće, ali ne mnogo više

– statistike lika koje možemo podešavati su: Strength, constitution, intelligence, reflexes, tech i cool

– cool statistika bi trebala pomoći u razgovorima s likovima, no vjerojatno ima i drugi značaj – izbor odjeće nije samo kozmetička fora

– naizgled obična traper jakna ima futuristička svojstva koja poboljšavaju statistike igrača

cyberpunk 2077 gameplay

BORBA JE FLUIDNA, ATRAKTIVNA I PUNA MOGUĆNOSTI

– moći ćemo čučati iza zaklona, izvirivati iza istog i naslijepo pucati u smjeru neprijatelja

– kad pogodimo neprijatelje iz njih će iskakati brojke koje označuju koliko smo im štete nanijeli

– glavni lik u demou na E3 sajmu bila je vrlo spretna cyberninja

– moguće je trčati i uklizivati u zaklon, kao i usporiti vrijeme u stilu Max Payneovog bullet-timea

– moguće je napraviti brzi skok u određenom smjeru, što je vrlo efektno u kombinaciji s usporenim vremenom

– igra će sadržavati brdo oružja, primarno futurističkog vatrenog oružja

– spominje se “ulično-modificirana, tehnološki napredna” sačmarica koja probija zaklon i oklop neprijatelja

– Smart Rifle je puška s kojom je dovoljno naciljati u smjeru protivnika i sama će pratećim mecima ubiti mete

cyberpunk 2077 gameplay raid

– nadogradnje iliti tjelesne augmentacije zvane Cyberware važan su dio igre

– V će optičkim implantntom moći pratiti neprijatelja kroz zidove (ali tek kad ga nadogradi)

– V može kibernetičkim mačevima sjeckati neprijatelje

– druge nadogradnje dopuštaju joj da radi dupli skok, brzi dash do neprijatelja i slično

– igra će biti vrlo vulgarna i sirova u razgovorima, brutalna u prikazu borbe

– spominju se prizori unakaženih, golih mrtvih tijela i vulgarni razgovori

– potvrđeno je i da će biti seksa, na ničije iznenađenje

cyberpunk 2077 gameplay robotics

– u borbi možemo imati suborce, barem jednog koliko je pokazano do sada

– taj suborac zove se Jackie i veliki je nabildani latino lik

– Jackie se može probijati kroz zidove i dizati aute da mu posluže kao zaklon

– Jackie je bio prisutan kao glavni lik i suborac kroz cijeli E3 demo

– nije poznato hoćemo li kroz trajanje igre moći zamijeniti Jackiea za drugog suborca ili dodati još jednog

cyberpunk 2077 fight

VELIKI OTVORENI GRAD I VOŽNJA

– Cyberpunk 2077 odvija se u gradu Night City

– to je fikcionalna metropola na području današnje Sjeverne Kalifornije

– ne znamo koliko je grad točno velik, ali kažu da se čini “ogromnim”

– znamo da grad sadrži šest odvojenih četvrti

– nema loadinga između prelaska iz jedne u drugu četvrt

– grad ćemo moći istraživati pješice, ali i s raznim futurističkim vozilima

– vožnja gradom izgledala je impresivno i glatko u prezentaciji

– ipak, nije još poznato koliko je vremena i pažnje posvećeno simulaciji prometa

– neki likovi u gradu voze leteće aute, pretpostavka je da ćemo ih i mi moći isprobati

cyberpunk 2077 car race

– svaki predmet koji nađemo u svijetu može se u inventoryju detaljno pregledati

– pregledavanje takvih predmeta može otkriti detalje o pozadinskoj priči i svijetu

– spominje se impresivna ‘crowd tehnologija’ zbog koje ulice Night Cityja izgledaju živo

– svijet djeluje vrlo dinamično uz stotine ljudi na ekranu u jednom trenutku

– ljudi hodaju ulicama, pričaju, svađaju se i tuku, policija istražuje kriminal…

– futurističke nadogradnje iliti augmentacije su prisutne posvuda, kao i futuristička odjeća

– svi kažu da je grafika fantastična i gura granice onoga što smo mislili da je moguće na konzolama

KAKVA JE PRIČA?

– iako je demo trajao 50 minuta, teško je reći koja je glavna priča

– čini se da je glavni lik V plaćenik ili plaćenica što radi svašta za novac

– na početku igre možete birati svoj “life path” iliti životni put

– izbor te pozadinske priče vašeg lika utjecat će na ostatak igre

– “life path” uključuje i izbor likova koji su utjecali na V pri početku

– u prikazanoj misiji igrač mora za lika imena Dex nabavit komad tehnologije

– ta jednostavna misija brzo se zakomplicira i daje mogućnost izbora kako će se nastaviti

– djelovalo je kao da interakcijom s likovima možemo dosta utjecati na ishod misije

cyberpunk 2077 mafia

– dijalozi navodno nisu statično prebacivanje kamere s lika na lika

– razgovori se odvijaju u stvarnom vremenu i možemo šetati uokolo dok pričamo s likovima

– kada želimo vidjeti dijaloške opcije, možemo se okrenuti prema liku i fokusirati se na njega

– obično su 3 do 4 dijaloške opcije bile na ekranu odjednom, ne više od toga

– u raznim napetim scenama dijalozi možemo smiriti napadače i odvesti scenu u drugom smjeru

To su zasada svi detalji koje smo izvukli iz preview članaka par svjetskih medija, uključujući PC Gamer i VG247. Svi su ostali impresionirani viđenim i rekli kako se čekanje isplatilo.

Treba imati na umu da ovakve demonstracije gotovo uvijek ostave dobar dojam jer su dobrim dijelom posebno režirane za E3. Pitanje je hoće li Cyberpunk 2077 kroz cijelo svoje trajanje moći zadržati taj impresivni prvotni dojam.

Drugim riječima, ne znamo za sigurno hoće li borba i dijalozi biti dinamični kao u demou, hoće li Night City djelovati tako živo i gusto kroz cijelo trajanje igre i hoće li RPG elementi poput dijaloških opcija imati značajan utjecaj na razvoj priče sve do kraja. No poznavajući CD Projekt i kako rade igre, sve to je lako moguće.

Izvor: hcl.hr

Komentari