ninja

Megapopularni streamer Tyler “Ninja” Blevins potpisao je sponzorski ugovor s firmom Adidas. Vijest o potpisivanju objavio je putem svog Twitter računara, a napisao je kako je “uzbuđen zbog objave svog partnerstva s Adidasom”. Tweet je podijelio i službeni račun Adidasa te mu poželio dobrodošlicu u “obitelj”.

Adidas je svom službenom web sjedištu dodao i stranicu posvećenu partnerstvu na kojoj se nalazi kratak video u kojem Ninja govori kako je usavršavao svoj zanat i postao jedan od najpopularnijih kreatora današnjice.

Ninja je nedavno odlučio kako je vrijeme da napusti Twitch te se prebaci na novu platformu Mixer što je naišlo na skepsu kod dobrog dijela gaming populacije. Međutim, prvi stream na Mixeru bio je veliki uspjeh te je u 6 sati streama Fortnitea imao u prosjeku 65 hiljada pratitelja.

Ako uzmemo u obzir da je posljednjih par sedmica na Twitchu u prosjeku imao oko 40 hiljada pratitelja, to je veliki porast. Ostaje za vidjeti je li riječ o sindromu “nove igračke” ili će moći zadržati tako veliki broj pratitelja.

Izvor: hcl.hr

Komentari