YouTube je ove godine platio 170 miliona dolara štete zbog zakona o zaštiti privatnosti djece na mreži. Situacija se zadnje godine toliko pogoršala kada je u pitanju dječiji sadržaj da su razmatrali individualno pregledanje svakog snimka koji je namijenjen djeci.
YouTube je okupio tim od 40 radnika pod nazivom “Crosswalk”. Jedan od prijedloga je bio da se pregleda svaki video namjenjen za djecu mlađu od osam godina da bi osigurali blokiranje neprimjerenog sadržaja. Prošle godine, ljudi su prijavljivali uznemirujuće video snimke nasilja u verzijama nekih od voljenih crtanih kao što su Mickey Mouse i Peppa Pig.
Prijedlog pregledanja snimaka je napredovao do te mjere da je sastavljeno saopštenje za javnost. Međutim, u posljednjem trenutku, izvršna direktorica Susan Wojcicki odustala je od plana, navode Bloombergovi izvori.
Navodno, takva umjerenost bi učinila YouTube previše poput medijske kompanije. To bi zauzvrat moglo otvoriti istu vrstu odgovornosti s kojom se suočavaju izdavači vijesti zbog autorskih prava, prijetnji, govora mržnje i još mnogo toga.